Vraag, compliment of klacht

Vraag, compliment of klacht

Wij hebben de kwaliteit van onze dienstverlening hoog in het vaandel staan. Maar soms gaat er toch wel iets mis. Juist dan stellen wij het op prijs dat je ons daarover informeert. Je bent bijvoorbeeld ontevreden over onze dienstverlening, een afhandeling termijn of over de wijze waarover je te woord bent gestaan. Het kan ook zijn dat je overlast van je buren ondervindt. Of je bent juist tevreden. In alle gevallen horen we het graag van je.

Kortom: Heb je een vraag, compliment of klacht? Laat het ons dan weten. Zo kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren.

Vraag?

Heb je een vraag aan ons? Vul dan ons contactformulier in. Op de eerste regel kan je het onderwerp van je vraag kiezen. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Overlast

Heb je overlast van buurtbewoners of anderen? Lees eerst onze informatie over overlast. Op deze informatiepagina met tips treft u ook het formulier melding overlast.

Over onze dienstverlening of medewerkers

Dagelijks hebben onze medewerkers contacten met klanten. En al doen we nog zo ons best iedereen goed te helpen, toch kan er wel eens iets mis gaan. Natuurlijk willen we het liefst klachten voorkomen, maar mocht je toch niet tevreden zijn, dan kun je dat via dit formulier aan ons doorgeven. Wij doen ons best om je klacht binnen tien werkdagen op te lossen.
Met een klacht bedoelen we hier overigens geen reparatieverzoek of overlast van buren, maar een klacht over onze dienstverlening of medewerkers.  

Het kan natuurlijk ook zijn dat je tevreden bent over de manier waarop wij iets voor je hebben gedaan. Ook dan horen wij het graag. Je kan dan online je compliment invullen. 

Woonfraude

Wij staan voor een eerlijke woonruimteverdeling en zijn actief om woonfraude tegen te gaan. Er is sprake van woonfraude als de woning:

- Geheel of gedeeltelijk wordt doorverhuurd zonder onze toestemming

- Geruild wordt zonder onze toestemming

- Niet als woning gebruikt wordt (maar bijvoorbeeld als bedrijfspand of voor hennepteelt)

Op onze pagina over woonfraude krijgt u meer informatie over wat het is en hoe u dit kunt melden.

Huurcommissie

Heb je klachten over de huurprijs, het onderhoud van de woning of de servicekosten? Dan kan je terecht bij de huurcommissie.

Geschillenadviescommissie

Als het ons niet lukt om samen met jou tot een oplossing te komen over je klacht, dan spreken we van een geschil. Je kunt je geschil indienen bij een onafhankelijke Geschillenadviescommissie.