Reparatieverzoek melden

Je kunt je reparatieverzoek op verschillende manieren doorgeven:

Om verspreiding van het coronavirus te stoppen is het belangrijk dat er zo min mogelijk fysiek contact is. Een servicemonteur bij u thuis is een risico, voor u en de servicemonteur. Daarom is onze service tijdelijk aangepast: wij doen op dit moment alleen reparaties die echt niet kunnen wachten. We beoordelen zorgvuldig of een reparatie kan worden uitgesteld of niet. Als u twijfelt of uw reparatieverzoek dringend is, bel ons 0318 557911. Onze medewerkers van het klantcontactcentrum helpen u graag verder.

Wij vragen u vriendelijk overige reparatieverzoeken na 30 maart 2021 opnieuw in te dienen, via aanvraag reparatieverzoek. Hier kunt u aangeven op welke dagen en tijdstippen het u uitkomt, zodat wij direct een afspraak kunnen plannen.

Lees hier hoe Patrimonium omgaat met het coronavirus.

  • 1

  • 2

    Mijn Patrimonium

    Via Mijn Patrimonium geef je eenvoudig een reparatieverzoek door. Hier kun je ook je voorkeursdatum aangeven.

  • 3

    Online

    Ook een reparatieverzoek kun je  online aan ons doorgeven. Je ontvangt per e-mail een bevestiging en wij nemen telefonisch contact met je op om een afspraak te maken.

  • 4

    Telefonisch

    Telefonisch kun je ook een reparatieverzoek doorgeven tijdens kantoortijden via 0318 - 557911.

  • 5

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden