Coördinator Projecten

Voor de afdeling Vastgoed zijn we op zoek naar een:

Coördinator Projecten

Ervaren vastgoedspecialist die het overzicht bewaakt en voor verbinding zorgt

Wat ga je doen?

Als “meewerkend voorman” ben je in deze uitdagende functie dagelijks bezig met het coördineren van projecten met betrekking tot nieuwbouw, renovatie, planmatig onderhoud en verduurzaming van het vastgoed. Je geeft daarbij functioneel leiding aan 8 collega projectleiders, die je optimaal inplant op projecten zodanig dat processen goed, volgens planning en binnen budget verlopen. Daarnaast draag je verantwoordelijkheid voor projectdossiers, rapportages en de risicobeheersing op afdelingsniveau.

Hiermee lever je een belangrijke bijdrage aan het realiseren van de doelstellingen uit het ondernemingsplan. Waarbij de vastgoed portefeuillestrategie door het assetmanagement, in nauwe samenwerking met jou, wordt vertaald naar concreet uit te voeren projecten.

Binnen de afdeling Vastgoed draag je daarnaast je steentje bij als het gaat om het optimaliseren van werkprocessen, het signaleren van verbeterpunten, het door ontwikkelen van informatiesystemen en het verbeteren van de datakwaliteit. Je wordt daarbij ondersteund door collega’s die gespecialiseerd zijn in het beheren van het MJOP en de cartotheek. Zij verzorgen, op basis van goede onderlinge afstemming, ook de inkoop en het contractbeheer.

Tot slot zul je, afhankelijk van het aantal projecten in voorbereiding en uitvoering, ook zelf van een beperkt aantal projecten de feitelijke projectwerkzaamheden uitvoeren. Gedeeltelijk in combinatie  met het coachen van collega’s.

Samenwerking

Je werkt uiteraard niet alleen samen met de collega’s van de afdeling vastgoed, maar ook met collega’s op alle andere afdelingen. In het bijzonder is er veel overleg en afstemming met de manager Vastgoed, de projectadministrateur, de projectcontroller en de assetmanagers. Een belangrijk aspect van deze functie is dan ook het leggen van de verbinding met andere afdelingen en het bevorderen van een brede samenwerking binnen de diverse projecten.

Extern werk je samen met de gemeente, architecten, bouw- en ontwikkelbedrijven, onderhoudsbedrijven, adviseurs, (zorg)instellingen en bewoners(vertegenwoordiging). Je draagt daarbij de samenwerkingsgedachte proactief uit en bent gericht op ketenintegratie en het aangaan van partnerships.

Je zorgt ervoor dat de organisatie en alle externe partners over de ontwikkeling en voortgang van de projecten zijn geïnformeerd. Hiervoor organiseer je, samen met de adviseur communicatie en PR-beleid en de collega’s die de klantcontacten onderhouden, de coördinatie van informatie naar onze relaties.

Tot slot adviseer je collega’s over innovatieve processen en producten op vastgoedgebied en lever je een bijdrage aan beleidsontwikkeling, technische ondersteuning en managementinformatie op het eigen vakgebied.

Wat kun je?

Je beschikt over een hbo+ werk- en denkniveau en hebt een bouwkundige opleiding op minimaal hbo-niveau. Je bent allround inzetbaar en je hebt relevante en meerjarige ervaring. Je beschikt over actuele kennis op het gebied van: proces- en projectmanagement, duurzaamheid, vastgoedrekenkunde  en volkshuisvesting in het algemeen. Tevens ben je op de hoogte van actuele wet- en regelgeving, subsidiemogelijkheden en risicobeheersings-methodieken. Ervaring met de methodiek van RGS en werken vanuit ‘regisserend opdrachtgeverschap’ zijn een pré en dat geldt tevens voor ervaring met de software van Dynamics Empire en IBIS-Main.

Wie ben je?

De persoon die we zoeken is enthousiast, ondernemend, innovatief en kan uitstekend plannen en organiseren. In algemene zin beschik je over natuurlijk overwicht op basis van senioriteit in kennis, kunde en sociaal-communicatieve vaardigheden. Je hebt van nature een intrinsieke focus op (collegiale)samenwerking. Je beschikt over overtuigingskracht en je bent een kei in onderhandelen. Je vindt het een uitdaging om samen met collega's en leveranciers een optimale kwaliteit voor onze klanten te verzorgen. Transparant samenwerken en open communiceren zijn voor jou vanzelfsprekend. Je gaat zelfstandig, doel- en resultaatgericht te werk. Maar je hebt tevens voldoende flexibiliteit en doorzettingsvermogen als de omstandigheden daar om vragen. Tot slot heb je een sterke focus op lange termijn relaties en daarbij passende samenwerkingsvormen.

Wat bieden wij?

We bieden je in eerste instantie een jaarcontract voor 36 uur per week. Het is de bedoeling dat je na dit jaar voor onbepaalde tijd bij ons in dienst komt.

De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De definitieve inschaling in schaal K is afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Het minimum van de schaal is € 4.050,- en het maximum van de schaal bedraagt  € 5.474,- op basis van 36 uur (fulltime). Daarnaast krijg je bij je start een laptop en telefoon ter beschikking en krijg je alle ruimte om een studie, opleiding of training te volgen. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Een VOG is een vereiste.

Interesse?

Stuur dan je motivatie en cv per email naar Annelies Leusink, adviseur P&O, a.leusinkpatrimoniumnl. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk 26 oktober. Deze vacature staat gelijktijdig in- en extern uit. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Theo van Heukelom, Manager Vastgoed, via telefoonnummer 06-10964408. De eerste kennismakingsgesprekken plannen we in vanaf 29 oktober 2020.

Over ons

Mensen Wonen Samen. Dat is het motto van Patrimonium woonservice in Veenendaal. Mensen staan bij ons centraal. Zij zijn degenen waarvoor we doen wat we doen: Wonen. En Samen is hoe we het doen, als medewerkers binnen de organisatie en ook met veel partners daarbuiten. Wij dragen samen bij aan fijn wonen van mensen in de Veenendaalse samenleving. Dat is onze missie. In 1918 zijn we opgericht om goede huisvesting te verzorgen voor mensen die daar zelf niet in konden voorzien. Ruim honderd jaar later is daarin niets veranderd, al zien we fijn wonen tegenwoordig breder dan destijds. Schoon, heel en veilig beschouwen we als basis dienstverlening. Wij leveren dan ook graag een actieve bijdrage aan de leefbaarheid in de wijken waar we woningen hebben.

Ondertussen bouwen we ook aan de vernieuwing van onze organisatie. Slank en slim, inspirerend en verbindend, proactief en effectief, open en gastvrij zijn daarbij belangrijke sleutelwoorden. We koesteren medewerkers met jarenlange ervaring en zorgen ervoor dat zij duurzaam inzetbaar blijven. Ondertussen werken we aan een geleidelijke verjonging, want nieuwe kennis en inzichten kunnen we goed gebruiken in onze zoektocht naar slimme, verstandige en duurzame wegen. We zijn een aantrekkelijke werkgever die ontwikkeling, mobiliteit en gezondheid stimuleert en faciliteert. Patrimonium heeft ruim 7.500 woningen in Veenendaal en omgeving.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden