Projectleiders Vastgoedbeheer

Voor de afdeling Vastgoed zijn we op zoek naar twee Projectleiders Vastgoedbeheer: allround met specialisatie in gevelonderhoud of renovatie en ervaring met RGS.

Wat ga je doen?

In deze afwisselende functie ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, de coördinatie en het toezicht op de werkzaamheden in het kader van het planmatig en contractonderhoud. Je wordt daarbij breed ingezet op diverse projecten, zowel gericht op het beheer van het interieur als het exterieur van het vastgoed. Daarnaast word je verantwoordelijk voor bijzondere projecten op basis van een of meerdere specialisaties.

Samen met collega’s en samenwerkingspartners zorg je ervoor dat het vastgoedbeheer op professionele wijze verder wordt vormgegeven, waarbij er steeds nadrukkelijker wordt doorontwikkeld volgens de methodiek van het Resultaatgericht Samenwerken (RGS). De functie krijgt daardoor ook steeds meer een regisserend karakter. Daarnaast zorg je dat de organisatie en alle externe partners over de ontwikkeling en voortgang van de projecten zijn geïnformeerd. Hiervoor organiseer je, samen met de adviseur communicatie en PR-beleid en de collega’s die de klantcontacten onderhouden, de coördinatie van bewonersinformatie, o.a. over de keuzemogelijkheden die bewoners hebben.

Tevens zorg je dat de planning en de budgetten van de diverse projecten goed worden bewaakt en stem je daar proactief en periodiek over af met de collega’s van de afdeling bedrijfsvoering. Je draagt daarbij vanzelfsprekend zorg voor de noodzakelijke projectadministraties en periodieke rapportages. Binnen de afdeling Vastgoed draag je daarnaast je steentje bij als het gaat om conditie gestuurd vastgoedonderhoud, het signaleren van verbeterpunten, het bijstellen van het standaardprogramma van eisen, de optimalisatie van de diverse informatiesystemen en het doorontwikkelen van de datakwaliteit. Je wordt daarbij ondersteund door collega’s die gespecialiseerd zijn in het beheren van het MJOP en de cartotheek. Zij verzorgen ook de inkoop en het contractbeheer.

Wat kun je?

Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau en hebt een bouwkundige opleiding op minimaal mbo+ niveau. Je bent allround inzetbaar en je hebt relevante en meerjarige ervaring. Je beschikt over actuele kennis binnen het vakgebied en over de ontwikkelingen binnen de volkshuisvesting. Tevens ben je op de hoogte van de belangrijkste wet- en regelgeving, in het bijzonder op het gebied van verduurzaming. Ervaring met de methodiek van RGS en werken vanuit ‘regisserend opdrachtgeverschap’ zijn een pré en dat geldt tevens voor ervaring met de software van Dynamics Empire en IBIS Main.

Wie ben je?

De persoon die we zoeken is enthousiast, ondernemend en kan uitstekend plannen en organiseren. Je vindt het een uitdaging om samen met collega's en leveranciers een optimale kwaliteit voor onze klanten te verzorgen. Transparant samenwerken en open communiceren zijn voor jou vanzelfsprekend. Je gaat zelfstandig, doel- en resultaatgericht te werk. Maar je hebt tevens voldoende flexibiliteit en doorzettingsvermogen als de omstandigheden daar om vragen. Tot slot heb je een sterke focus op nieuwe ontwikkelingen en kun je goed anticiperen als situaties veranderen.

Wat bieden wij?

We bieden je in eerste instantie een jaarcontract voor 32-36 uur per week. Het is de bedoeling dat je na dit jaar voor onbepaalde tijd bij ons in dienst komt.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De definitieve inschaling in schaal I is afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Het minimum van de schaal is € 3.445,- en het maximum van de schaal bedraagt € 4.531,- op basis van 36 uur (fulltime). Daarnaast krijg je bij je start een laptop en telefoon ter beschikking en krijg je alle ruimte om een studie, opleiding of training te volgen. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Een VOG is een vereiste.

Interesse?

Stuur dan je motivatie en CV per e-mail naar Annelies Leusink, Adviseur P&O via a.leusinkpatrimoniumnl. Je reactie ontvangen we graag uiterlijk 4 oktober.
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Theo van Heukelom, Manager Vastgoed, via telefoonnummer 06-10964408. 

Over ons

Mensen Wonen Samen. Dat is het motto van Patrimonium woonservice in Veenendaal. Mensen staan bij ons centraal. Zij zijn degenen waarvoor we doen wat we doen: Wonen. En Samen is hoe we het doen, als medewerkers binnen de organisatie en ook met veel partners daarbuiten. Wij dragen samen bij aan fijn wonen van mensen in de Veenendaalse samenleving. Dat is onze missie. In 1918 zijn we opgericht om goede huisvesting te verzorgen voor mensen die daar zelf niet in konden voorzien. Ruim honderd jaar later is daarin niets veranderd, al zien we fijn wonen tegenwoordig breder dan destijds. Schoon, heel en veilig beschouwen we als basis dienstverlening. Wij leveren dan ook graag een actieve bijdrage aan de leefbaarheid in de wijken waar we woningen hebben.

Ondertussen bouwen we ook aan de vernieuwing van onze organisatie. Slank en slim, inspirerend en verbindend, proactief en effectief, open en gastvrij zijn daarbij belangrijke sleutelwoorden. We koesteren medewerkers met jarenlange ervaring en zorgen ervoor dat zij duurzaam inzetbaar blijven. Ondertussen werken we aan een geleidelijke verjonging, want nieuwe kennis en inzichten kunnen we goed gebruiken in onze zoektocht naar slimme, verstandige en duurzame wegen. We zijn een aantrekkelijke werkgever die ontwikkeling, mobiliteit en gezondheid stimuleert en faciliteert. Patrimonium heeft ruim 7.500 woningen in Veenendaal en omgeving.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden